fredag 9 september 2011

Äntligen har Flora bilderna kommit upp;)

För er som följer oss på Systrarna Karlsson vet ju att vi för ett tag sedan kom över ett gäng gamla flora bilder. Vackra florabilder, gamla florabilder där pappret gulnat lite i kanterna.

Självklart så plockade vi ut några till oss själva men mitt problem var Var jag skulle göra av dessa vackra bilder. Ni som besökt oss i vårt lilla hus vet att det är inte många rum som är färdiga. Vilket leder till att det är inte många rum som är roliga att "fluffa" i. Men ni som följer mig här på bloggen vet att Ett rum är helt färdigt... 
Älskade sovrummet


 Så det var här de hamnade mina vackra florabilder. Upphängda i gamla gardinklämmor på ett snöre på garderoben. Nu kan jag njuta mer av dem än vad jag gjorde när de låg i lådan.



 När jag ändå höll på så fluffades det om lite till i sovrummet. Tänk vad man kan hinna när det ena barnet tittar på Bilar och det andra sover så sött i sin säng




 Fönstret fick en liten remodelling. Den nya Tavlan ala Systrarna Karlsson fick ta plats och den överblommade orkidéen fick sig ett litet dekorationshänge även det Systrarna Karlsson




Det pysslades även om lite på min älskade hylla och min gamla kista fick sig lite dekoration i form av skattjaktsfyndade flaskor (läs om det Här) och de gamla tidningarna.

Ja tänk Sovrummet har väl varit färdigt i 3 månader och det har redan blivit lite omgjort... Visst är det härligt att flytta om saker och jag som egentligen bara har ett rum att fluffa i njuter desto mer;)

Ni har väl inte missat att ni kan vinna florabilder och gamla tidningar hos oss på Systrarna Karlsson. Utlottningen är ganska enkel och hur man gör för att vinna hittar du Här.

Önskar er än en gång en ljuvlig helg och tack för att ni tittar in hos mig.
Annie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...