måndag 3 juni 2013

Jag- artikelförfattare om DIY

Godmorgon soliga måndag, ljuvliga måndag, härliga sommar. 

Ni som följt mig ett tag vet ju att jag är en av skribenterna på LIVåLEVA livsstilsmagasinet på nätet. Där tipsar jag en gång i månaden om DIY. Denna månad handlade det om sådana här små smarta saker. 







Perfekta presentförpackningar åt de små  presenterna / pengarna / lotterna och så enkla att göra. Vill du veta hur så klicka bara här så kommer du till min artikel. 

I helgen gjordes ett ljuvligt Auktionsfynd men det visar jag när jag gjort de rättvist på kort, i helgen fick jag även en massa härliga ting till trädgården, hälften är utplanterat och hälften hoppas jag kunna plantera ut i kväll så bilder kommer. 

Idag önskar jag även min syster, systerson och pappa ett stort grattis på födelsedagen. 

Ha en härlig dag
Annie

12 kommentarer:

Gerdis sa...

Läste din artikel, superfina små "kuvert"! Nu ska jag börja samla toarullar för det här måste jag ju prova! Ha en fin dag//Kram G

Marianne sa...

Så fantastiskt söta kort! Du är så duktig!:)
Kram

Huset på Backavägen sa...

Härliga tips du lämnar på pyssel tycker jag. Ny fin stil på bloggen också!
Kram Anki

Rosa i huset i vitt sa...

Underbart fina kort du gör
kram Rosa

Hannis sa...

Du är en duktig sån också!
Skribent och återvinnare!
Ljuvliga skapelser helt enkelt.

Kram Hannis

VisaLiza sa...

Du är onekligen en härligt kreativ kraft och jag är myrket tacksam över att vi har förmånen att ha dig som skribent. Kramar Liza

På Selmas gata sa...

Nämen, det hade jag missat! Har ju nyss "hittat" dig så jag har inte sett det, men nu ska jag genast läsa vad du tipsar om! Det ser jättefint ut det du visar idag iaf! Vad lustigt att tre stycken i samma familj prickar in samma dag att fylla år, smidigt för er som firar ju:) Kram och sov gott!

FruNeroLindström sa...

Nämen oj, fyller de alla tre på samma dag. Snacka om planering ;)
Så mysiga.
Åh, ja idag har varit den perfekta kvällen för plantering. Så hoppas du hunnit med det du velat.
Kram Malin

Torpliv sa...

Fantastiskt att toalettrullar kan bli så fina, du är verkligen duktig på att skapa vackra ting!
Här har det nu plockats och torkats nässlor, så jag hoppas att jag snart ska få prova nässelte, tack vare ditt fina tips =)
Ser fram emot att få se nya auktionsfyndet! Såg att det blir auktion i Tärby till helgen, där finns nog en hel del guldkorn gissar jag.
Må så gott!
Kram Petra

Emma sa...

Jättefint! Du är ju så himla kreativ:) Kram

House and Garden by Bia sa...

Söta kort!!!
Ha en fin kväll;)
Kram bia

Unknown sa...

Som vanligt alldeles underbara skapelser!!! Och du har 'utvecklat' de vackra 'trisslottskuverten'!!!! Me like A LOT!!!!! Ha en härlig onsdag och hoppas ni får en ruskigt bra långledighet ihop där hemma;) tusenkramar , Mia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...