torsdag 26 maj 2011

Hyllan

Äntligen är den på plats,
 och äntligen har jag bestämt vad som för närvarande ska pryda den. 

 

Hyllan är inköpt på Coop bygg så även konsolerna och sedan har min käre sambo målat dessa vita.


 Själv har jag stått för själva pyntandet.


En grön växt i bur. 


Små detaljer som gör helheten


Min sambos älskade träskål har äntligen fått komma fram ur mörkret i skåpen. 


Gamla nötta vackra böcker


En hög med favoritböcker


 En vacker tavla inköpt hos Systrarna Karlsson;)


 Vackra torkade rosor


Nu känns det som om vårt sovrum äntligen börjar bli helfärdigt. Två svåra beslut ska fortfarande tas (återkommer i ett annat inlägg om detta) och problemet med kuddar till korgstolen måste lösas. Men sen, sen kan vi nog anse att sovrummet är färdigt för denna gång;)

Nu ska jag nosa lite på min bebis innan det är dags för sänggående
Annie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...