onsdag 6 mars 2013

En efterlängtad Pyssel Onsdag;)

Godmorgon härliga pyssel-Onsdag

Ja så var det äntligen dags, idag träffar jag min pyssel-själ och det är inte en dag för tidigt. Minns tiden då jag och Mia kunde ses en gång i veckan, härliga tisdagar. Men mamma ledigheter tar slut och livet förändras och så är det bara. Men vi är tacksamma för de dagar vi lyckas planera in träffar;) 


Idag tänkte jag pyssla i ordning dessa stommar som jag själv virat ihop av björk-grenar som fallit ner i blåsten


Ska bli roligt att få dekorera dem med fjärilar och blommor. På tal om blommor tack för alla söta kommentarer om mina små blommor i förra inlägget. Självklart ligger de inne på C.b.A och ni finner dem om ni klickar här;) 

Idag är även dagen då det är dags för ett efterlängtat frisörbesök med det är även dagen då det endast är en månad kvar tills jag blir Fru Axelsson (hi hi hi börjar visst få lite fjärilar i magen) 

Nu önskar jag er alla en härlig dag och följer ni mig via Instagram så lovar jag att bilder på mitt pyssel kommer ut där under dagen

Ta han om er
Annie


9 kommentarer:

Hannis sa...

Så härligt med en pysseldag!

Spännande med er kärleksdag också.
Vi får väl se bilder hoppas jag=))

Kram Hannis

Erika sa...

Åh, vad härligt med bröllop! Det känns som hundra år sen jag gifte mig, och det är det nästan också... Haha! Jag önskar er all lycka!!!

Pysseldagar är underbara dagar. Igår kväll gjorde jag påskburkar av tomma konservburkar (kommer på bloggen snart).Istället för att köpa nya påskägg och fylla med godis gör jag påskburkar och ställer cellofanpåsar med hemgjorda praliner i. Hur kul som helst att ge bort sånt man själv tillverkat tycker jag. Kram!

Huset på Backavägen sa...

Vad spännande med bröllop! Härligt!! Jag ska också ut och plocka björkkvistar men jag har tänkt att göra ett fågelbo :-)
Kram Anki

House and Garden by Bia sa...

Vad roligt att bli "fru"...själv är jag "bara" sambo:)
Jaa det är roligt att pyssla:)
Trevlig dag o kväll!!
Kram bia

Mamma C sa...

Mysigt med en pysseldag, hoppas du läger ut dom här oxå när du är klar.
Kram Mamma C

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så kul att hinna träffas nu då och pyssla lite ihop!
Ja oj ja..spännande med bröllop:) mycket att göra nu då förstår jag.
Ska jag kolla in dig på instagram oxå:)
Kramar till dig.
Jennie

Frederica sa...

Va avis jag blir på att du har en pyssel själ ;) Det skulle jag med vilja ha. Men din utmaning var ju faktiskt ganska nära. Det får du gärna ha fler!

Ska bli kul att se dina färdiga kransar sen :) Du har säkert massa fina ideer.

Men OJ? Bröllop på gång? GRATTIS! ;)

Kramar

MirEll sa...

Är så avundsjuk på folk som har pysselkompisar, det skulle jag med vilja ha, tänk så roligt.
Lycka till med bröllopsbestyren, personligen så var min bröllopsdag den roligaste dagen i mitt liv. =)
Kram Linda

VisaLiza sa...

Härligt att ha en pysselkompis. Tror att precis som med delad glädje så ökar kreativiteten om den delas med någon. Spännande tid du har framför dig med bröllop. Egentligen är det ju inte någon större skillnad att vara gift, men för min del är det en av de bästa dagarna i mitt liv. Det gjorde inte ens något att det regnade och att vi inte kunde ha vigseln ute som vi tänkt. Det viktigaste var ju att jag och han var där! Kramar Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...