onsdag 15 juni 2011

Loppisfyndat sallads-set

 Många loppisar har jag besökt. En del har jag gått ifrån tomhänt, en del med saker jag inte vet vad jag ska ha dem till, en del med en massa massa vackra ting och en del loppisar har jag lämnat riktigt nöjd och med ett ovanligt fynd. 

Detta sallads-set var ett sådant.






Detta sallads-set köpte jag för hela 35:- i originalförpackning och allt på Erikshjälpen i Jönköping för en tid sedan. Jag visste inte då och vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha det till. Men vackert tycker jag att det är. 

Tänk vad många vackra ting det finns där ute och tänk att vad jag anser vara vackert och ett fynd är för andra skräp och skänks bort på loppisar. 
Tänk vad bra att det är så.

Här hemma väntas det med spänning på helgens inträde då tapeterna äntligen ska upp på väggen. Under tiden pysslas det en hel del här hemma, mycket pyssel sker med en sprayburk färg något som inte alltid uppskattas av Mr D då det luktar liiiite. 

Nu ska här umgås med min idag månadsgamla son.

Annie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...