tisdag 6 september 2011

Ibland måste man få unna sig...

I födelsedags present fick jag av min älskade svärmor en uppgift.
Att gå och köpa mig en klänning jag verkligen ville ha, utan att titta på prislappen utan att fundera på hur många tröjor till barnen det skulle räcka till och utan att tveka. Klänningen skulle bli min födelsedagspresent från henne och svärfar. Jag gjorde som hon sagt...

Den klänning jag köpte var av märket Cream och jag köpte den i Gällstad på Ahman och Nielsen

Denna klänning älskar jag, märket älskar jag och jag har aldrig tidigare känt mig mer som mig än vad jag gör när jag har den klänningen på mig. 

Detta är min första ägda Cream klänning.

SÅ nu är jag fast, nu kan jag inte låta bli. Nu ska jag unna mig en klänning så fort det finns pengar över;)



Mitt senaste inköp blev denna klänning det ni skymtar under är en underklänning även den Cream, lägg märket til den vackra hjärttyllen;)

Ibland är det skönt att få unna sig något, trots det lite dyra priset men OJ vilken lyx det är att gå här hemma och fluffa i sådana vackra kreationer.

Nu önskar jag er en ljuvlig dag
Annie

3 kommentarer:

Monkan sa...

Vilken underbar idé till present! Söta klänningar, och fina halsband till.

Monkan sa...

Men vad är det för konstigt som händer i Blogger här??? Ja kunde inte kommenterat som inloggad utan fick fylla i namn och blogg manuellt, sånt händer... men tiden!!! Klockan var snarare 22:08, inte 13:08... Och jag ser ju på förhandsgranska att den här kommentaren också kommer att få en konstig tidsstämpel, så märkligt.

Torpliv sa...

Vilken fin present! Cream är ett av favoritmärkena hos mig också, och visst är det bättre att köpa sådant man verkligen blir glad av att ha på sig, fast det kanske blir lite färre plagg än annars, för de är ju tyvärr ganska dyra. Och tack för smörgåstårtereceptet, det ska provas! =) Hoppas du får en fin dag! Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...