måndag 28 maj 2012

I´m baaaack;)

Hej hopp

Ja nu är jag faktiskt tillbaka, igen. Har haft ett låååångt blogguppehåll men nu är det slut på denna vakans. Nu är det allvar och räkna med att höra mycket från mig. 


 Det har hänt mycket här hemma sen jag skrev sist. Vi har haft en ett års fest för huset, köket har varit känt i en stor tidning och trädgården har genomgått en rejäl förvandling, som fortfarande pågår (blir man någonsin färdig) 


Livet som mammaledig går sin stilla lunk, det busas, lagas mat, tröstas, pysslas, skapas, leks, bakas,tar barn till och från förskolan och sökandet efter ett jobb har på allvar tagit sin början. I Augusti är det meningen att jag ska ha hittat ett jobb, förhoppningsvis ett på halvtid eller 75% så att jag kan fortsätta att leva lite i mammabubblan, arbete till trots. 

Nu säger jag hej och tack för idag, hoppas ni som brukar titta in hittar hit igen. 

Kramar på er
Annie

1 kommentar:

KNORKAN sa...

Vilket underbart kök! Helt i min smak. Kram Knorkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...