torsdag 7 juni 2012

Att helga Tisdagarna samt nationaldagsfirande

För mig är Tisdagar heliga, och likadant är det för min vän Mia. Att träffas en gång i veckan, få prata av sig, vara kreativ och se de de små trevande försiktigt försöka leka med varandra, de är ett livselexir;)

I Tisdags pysslades det lite mer än vanligt vi var väldigt effektiva och blev nästan lite överraskande själva. Jag pysslade färdigt endel halvfärdiga projekt sen började jag och hann avsluta denna låda. 



 En skokartong som fått en massa vackert papper klistrat runt och i sig samt ett vackert spetsband beprytt med vackra glaspärlor. Har ingen som helst aning vad jag ska lägga där i men med tanke på hur det ser ut här så finner jag säkert något att stoppa däri;) 

Igår firade vi Nationaldagen med trädgårdsarbete samt fika på vackra Hofsnäs. En rykande kopp kaffe samt en smarrig Sverige bakelse bättre sätt att fira finns nog inte. 

Tackar för alla er som tittar och hittar hit, tack för era kommentarer de värmer i massor. 

Annie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken vacker låda, en sådan skulle jag vilja ha.

Härlig blogg du har den här ska hållas koll på.

Kära hälsningar
Anna

Anonym sa...

Underbar lådan blev! Jag tror jag har en perfekt låda son du kan få och 'styla' så kan du behålla en och sälja en;) ja tisdagar med Annie är det bästa som finns. Vilken lycka att ' hitta' dig! Du är energi min vän! Ser fram emot vår'säsongsavslutning ' och starten för loppispyssel i stället. Kraaam! Till tusen till dig underbara människa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...