måndag 18 juni 2012

Nya framgångar i trädgården

Ja här händer det grejer. Ingen idé att ligga på latsidan heller. Vi har grävt och grävt skyfflat grus och skyfflat grus och nu börjar det likna något. 


Ni måste självklart ta på er de där glasögonen som planterar dit allsköns blommor också för så långt har vi inte hunnit än, och de blommor vi ska flytta måste vi vänta med tills de blommat över så att vi inte riskerar att döda dem. Men i sinom tid, så länge får ni ta på er de speciella blom-glasögonen. 

Men visst är det en stor skillnad

Imorgon beger vi oss till ljuvliga östkusten och svärföräldrarnas stuga, ska bli så skönt. Uppdateringar kommer självfallet att ske ändå, via mobilen (om jag nu får det att fungera) 

Nu ska jag lyxa till det och krypa ner i sängen med en god tidning. 

Tack för alla ni som lämnar små avtryck, ni vet att de värmer;)
Annie

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Blir jättefint ..kan se framför mig

Kram Rosa

Anonym sa...

Underbara sten!!!! Jag fullkomligt älskar stenar.. Små , stora , runda , kantiga , vita, grå ... Ja all sten! Visst blir det levande men hårt på en och samma gång... Sen när de där blommorna är på plats .... Gissa om det kommer bli vackert! Helt rätt! Ha nu en fantastiskt skön och avkopplande tid vid östkusten! Tusenkramar till er alla 4 ... Puss puss! , Mia.

Marianne sa...

Ha, vad kul att det fanns en blogg till:)
Kul att få se lite hemmabilder!
Vad fint ni gör, tog på mig glasögonen och så allt det vackra som komma skall;) Stor skillnad mot bilderna före.
Ha de så gott!
Kram Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...