lördag 7 juli 2012

Loppis i Lillstugan

Igår var en ljuvlig dag och som vanligt när vi har bestämt att ha vår Loppis öppen så regnade det. Men lite besökare fick vi ändå fast det var nog svårt att se våra skyltar i skyfallet. 

Vi har startat en blogg enkom för vår Loppis, bloggen heter Lillstugan Loppis och är ni nyfikna så kan ni klicka här

Idag har jag och kära mor varit på en snabbvisit på en annan loppis, ja man måste ju fylla på lagret;) Det blev bara lite leksaker till V och F men imorgon ska jag och familjen iväg på en annan loppis och kanske görs det några fynd. 

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har fått nya vapen mot Mr Migrän och de vapnen får mig att bli väääääligt trött, så godnatt. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att ni alltid har sådan otur med vädret. Håller tummarna att det blir bättre väder nästa gång.

Kram
Marie

House and Garden by Bia sa...

Hej Annie! Jag älskar att gå på loppis, men det har varit dåligt med loppisar på ett tag. Nu blev jag verkligen inspirerad att gå igen. Måste söka upp någon snart.

Kram från Bia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...