torsdag 13 september 2012

Efter regn kommer sol


God förmiddag
Vilken otroligt vacker dag vi vaknar till idag. Natten har gått bra och lilla F har fått sova utan större störningar, mycket tack vare den nya medicinen som vi fick utskrivet igår. 

Här hemma börjar det hända saker, vi packar ner och städar undan i tv och fin rum för målarna som kommer i början av nästa vecka. Åh det ska bli så skönt att få uppröjt i ett hörn av huset;) 

 Idag ska jag välja tapeter men jag vet redan vilka jag ska ha, ett par vita tapeter med små små ränder i, inga speciella utan ganska neutrala. Allt för att jag ska kunna gå bananas med resten av inredningen och ändra mig precis som jag vill och hur ofta jag vill, därav de ganska neutrala tapeterna;) 
 Idag hoppas vi även på att vi ska hinna höströja lite ute i trädgården, möblerna bör tas in likaså grillen för även om det känns som sensommar idag så är det nog dags att ställa undan allt i skydd av regn och rusk. 
Stort tack för allt stöd i mitt något negativa inlägg igår, ibland blir jag bara så trött av att kämpa och det är väl naturligt kan jag tro. Ibland behöver man helt enkelt samla kraft, ta det lugnt för att orka fortsätta kämpa. Men nu är jag tillbaka och Nej jag tänker inte ge mig bara hitta nya vägar;)

Ta hand om er det ska jag göra genom att jobba några timmar idag och på det sättet samla kraft. 
Annie

6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hej vännen!
Jag missade ditt inlägg igår, men oj vad jag önskar att du får bli bra. Min sambo brukar också ha väldig huvudvärk, som tur är inte så ofta, men jag förstår hur det är.
Vad roligt att få tapetsera, det skulle vi också behöva i vardagsrummet.
Sköt om dej!
Kram från mej!

OlgaA sa...

Ta hand om dig!

Fin blogg och hit kommer jag flera gånger tillbaka ;)

Trevlig helg!

kram/Olg@

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan hoppas du blir bra snart..kul med lite nya tapeter

Ha en bra kväll
kram Rosa

Marianne sa...

Som tur är så är himlen alltid blå där bakom molnen:)
Spännande med nytt på väggarna!
Kram

Anna sa...

Å så kul att renovera!
Ja, visst kan man ha bibelblad till mycket!!
Kram Anna

Lilla Källängen sa...

Det låter som en bra idé att tapetsera så att du sedan kan ändra och greja som du vill, det är ju det som är det roliga, att förändra lite emellanåt:-)
Kram Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...