torsdag 25 oktober 2012

Inget ont som också har något gott med sig

God morgon ljuvliga förkylningstorsdag. 
Visst kan det vara lite jobbigt att vara förkyld men om det är någon dag då du med all rätt får lufsa kring i pyjamas, dricka te och titta på tv så är det när du är förkyld. Så jag ser riktigt fram emot denna dag;) 

Men i veckan har jag hunnit att rensa lite mer i pysselrummet och som ni flesta märkt så innebär städningen oftast att kreativiteten tänder till och något brukar bli skapat, ja ska jag vara ärlig så har det nog blivit mer skapande än städande;) Men lite röjande har gjort också och det innebär att en hel del saker har hamnat i en tradera hög. 

Igår lades så de första annonserna ut. 


 En mycket härlig gammal plåtburk, inhandlad på en loppis för några år sedan. Den är rostig sliten och helt i tiden 


 Ett antal vackra blad från ett gammalt arbetshäfte i skolan har ävan lagts ut. Kan tänka mig att de kan bli mycket vackra tavlor och helt klart en annorlunda inredningsdetalj. 


Denna ljuvliga kopp kan knappt motstås, kolla in detaljrikedomen. Mycket vackra koppar och kan tänka mig för den som vill ha en servis med udda koppar så kommer denna passa mycket bra in.


Två till hjul har jag också grävt fram, en lite rostig och den andra vit, en mycket snygg inredningsdetalj i det personliga hemmet. 

Fler annonser finns självklart och ni finner dem alla här

Önska er där ute en riktigt härlig dag, och tänk på att en förkylning kan även vara något positivt,) allt blir vad man gör det till. 
Annie


3 kommentarer:

MirEll sa...

Visst är det härligt att få lov att ta det lungt så njut av din förkylning. =)

House and Garden by Bia sa...

Jag har faktiskt inte varit förkyld på länge (peppar ta i trä)kanske för att jag äter gojibär...det är mycket antioxidanter o c-vitamin i dom. Jag är glad så länge jag slipper bli förkyld...men njut av dagen nu.
Kram kram

FruNeroLindström sa...

Låter som du har en riktig mys-dag framför dig.
Hade det inte varit för Dix så hade det nog blivit samma här.
Men går ju hoppa i pyjamasen när man väl är hemma igen från skogen ;)
Mys på och krya på dig, Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...