fredag 19 oktober 2012

Jag går en ljuvlig helg tillmötes

God morgon ljuvliga fredag

Tänk vad veckorna går fort ändå, innan man hinner blinka så är det helg igen. 


Denna helgen ska spenderas med ett frisörbesök (japp nu ryker håret dags för kort) ett inköp av en ny jacka, jobb på gällstads trevligaste butik;) barnfyndmarknaden i Gällstad ska hjälpas till med och taco ska ätas. 


Gissa om jag ser fram emot denna helg och det bästa är att den börjar redan idag;)


Tack för alla söta kommentarer om mitt lilla skapande samt alla härliga tips jag får. Bilderna ni ser idag kommer även den av att jag städade nere i pysselrummet. Den är gjord av en gammal spis-ring samt en massa massa bakformar. Denna kommer placeras i tv-rummet och förhoppningsvis sprida lite värme och ljus mörka kalla kvällar. 

Nu dags för frukost 

Önskar er alla en sanslös sagolik härlig helg
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...