fredag 19 oktober 2012

Jag går en ljuvlig helg tillmötes

God morgon ljuvliga fredag

Tänk vad veckorna går fort ändå, innan man hinner blinka så är det helg igen. 


Denna helgen ska spenderas med ett frisörbesök (japp nu ryker håret dags för kort) ett inköp av en ny jacka, jobb på gällstads trevligaste butik;) barnfyndmarknaden i Gällstad ska hjälpas till med och taco ska ätas. 


Gissa om jag ser fram emot denna helg och det bästa är att den börjar redan idag;)


Tack för alla söta kommentarer om mitt lilla skapande samt alla härliga tips jag får. Bilderna ni ser idag kommer även den av att jag städade nere i pysselrummet. Den är gjord av en gammal spis-ring samt en massa massa bakformar. Denna kommer placeras i tv-rummet och förhoppningsvis sprida lite värme och ljus mörka kalla kvällar. 

Nu dags för frukost 

Önskar er alla en sanslös sagolik härlig helg
Annie

6 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så fin.
Låter som en mysig helg.
Åh så skönt med kort hår. Är så grymt sugen på att klippa av mitt långa svall men är ju självlockig så vet inte alls om jag vågar, för orkar inte heller lägga någon tid på det, och då är det smidigare att bara slänga upp en tofs.
Hoppas ni får en riktigt mysig Fredag nu, Kram Malin

MirEll sa...

Så enkel och så fin, den gör sig nog bra i ert TV-rum. Lycka till med helgbestyren. =)

House and Garden by Bia sa...

Ha det så mysigt i helgen...tänd många ljus...det ska jag göra!
Ha de got!!
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar en trevlig helg
kram Rosa

Annie B sa...

Fin, fin! Det är tur för hösten att det finns en massa värmeljus att tända!

Mycket annat & lite betong sa...

Så mycket fint det blir varje gång du ska röja i pysselrummet. Det ska nog vara lagom stökigt i ett sådant rum.
Mobilen gillar jag, så bra att hänga upp sina favoritsaker. Och vill man använda något är det bara att ta loss.

Önskar dig också en sanslös sagolik härlig helg!
Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...