lördag 27 oktober 2012

Re-designandet av julkulor samt tavlevägg

Godmorgon ljuvliga Lördag

Igår mellan städvarven så pysslades det lite också. Några julkulor re-designades, dessa var från början i en härlig blå färg. 


Men med hjälp av vackra bibelark och några av mina många spetsar så blev de så här istället


 Detta kakfat är meningen att det ska fyllas till bredden och följa med till julmarknaden som jag ska vara med på 1-2 december på Haga i Göteborg;) Tror ni det blir en bra display? (alltid svårt med displayen till julkulor) 

Förutom att pyssla lite kulor så påbörjade vi äntligen vår tavelvägg. Ja jag vet jag tog tag i ytterligare ett projekt innan det andra, i detta fall hyllan, är färdig. Men arga snickaren får bli arg då för ibland måste man bara följa inspirationen;) 


Kan ni se väggen framför er? 

Nu önskar jag er en sagolik lördag, själv ska här mysas med familjen, jobba några timmar och sedan kanske tavelväggen och hyllan görs färdig;)

Ta hand om er
Annie

Ps. så roligt att så många vill följa mig via Fb, alltid roligt;)
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...