tisdag 6 november 2012

En budgetlös stege

Inrednings pengarna är slut, inte för att jag brukar behöva speciellt mycket då jag gillar att "ta vad man har". Men då det kommer till utomhusinredning så är jag helt "lost" , och där hade jag verkligen behövt köpa mig en färdig idé. 

Men när så inte är fallet när massvis av inredningspengar betalat golv och tapetsering så finns det inga sådana pengar kvar i den fickan och då är det bara att gilla läget. 


 Jag har i alla fall gjort ett försök med min stege, men utan möjligheten att köpa alla dessa växter som planen var så blev det en improvisation. En av krukorna fick fyllas med mossa


Istället för att köpa vackra taklökar så plockade jag helt enkelt upp de lökar som jag hade i trädgården och satte den i denna fina gjutjärnsgryta


Så här blev resultatet. Är inte helt nöjd, tycker det är svårt att inreda när det inte finns några väggar eller tak. Men det duger så länge och vem vet stirrar jag på den tillräckligt länge så kanske jag kommer på vad som är fel. 


Då budgetpengarna är slut och sommarblommorna var i desperat behov att hamna på tippen så var en lösning att plocka in massa lingon och sätta i krukan och om jag ska säga det själv så blev jag ganska nöjd med den krukan. 

Nu önskar jag er en fantastisk tisdag själv ska här mysas med barn på förmiddagen och sedan mysas på jobbet. 

Ta hand om er
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...