torsdag 1 november 2012

Lyckligt leendes

Godmorgon
Först ett stort tack till alla söta kommentarer om vår tavlevägg gick med ett leende nästan hela dagen på grund av alla söta kommentarer;) 

Men nu till något annan som jag även gick och log över. Jag fick nämligen en Award av både söta Hannis med bloggen Hannis hem och av lika söta Anneli med bloggen Lilla Källängen
Tack så jättemycket. 

Om jag nu skulle ge vidare denna Award till 5 bloggar som jag gillar så valde jag


Fem mycket trevliga bloggar som rekommenderas ett besök. 

Idag har jag bestämt att julpysslet får börja på allvar, första november kommer här med att vara startskottet för julbakning, julpyssel, samt juldekorationer utomhus. Sen kommer jag ju inte göra allt idag men idag har jag bestämt att det är ok att börja om jag vill;) 

Önskar er en sagolik Torsdag
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...