tisdag 20 november 2012

Man tager vad man haver hylla eller pilliga hyllan

God morgon kära Tisdag

Minns ni mitt problem med arga snickaren, ja att jag påbörjade ett projekt innan ett annat var avklarat. Ni kan läsa om det här.


Denna hyllan var anledningen till uppretningen, jag fick ett infall att hämta upp hyllan från källaren och sätta upp den här innan vi hade fixat färdigt i hallen. Ja jag vet man ska alltid göra färdigt ett projekt innan man börjar på ett annat. Men jag har verkligen kört fast i hallen. 

Hyllan har dock tagit form och ganska nöjd är jag, inte helt det fattas något men det brukar lösa sig med tiden. Så här ser den ut i alla fall. 


Min samling av små vaser har fått en central placering tror det är för att jag gillar att gå och pilla på dem. 


En annan sak som jag gillar att pilla på är den gamla skrivmaskinen jag ropade in för ett tag sedan på auktion. Både jag och barnen gillar att trycka lite på tangenterna.

 Självklart måste min gamla lådkamera vara framme med, här poserar den tillsammans med några C.b.A gjorda böcker. 

 Så vad tycker ni. Helt ok för en hylla i "man-tager-vad-man-haver" andan eller? 


En hylla som lockar till pill, inspiration och samtalsämnen. En hylla fylld med minnen, glädjeämnen och historia. En hylla som troligtvis kommer ändra form väldigt ofta här hemma men just nu så får den se ut så här. 

Vill välkomna alla nya läsare hit, så roligt att ni hittat till min lilla del av blogglandia och så roligt att ni lämnar kommentarer efter er så att jag kan hitta till era bloggar, tack. 

Nu önskar jag er en härlig dag och glöm inte bort eco.wrapping utmaningen, ni hittar den här.

Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...