fredag 7 december 2012

Ett vackert fenomen, en vintrig bricka, en skiljsmässa, samt en nyfödelse;)

Godmorgon underbara Fredag


Detta fenomen bevittnade jag igår. Tydligen är det ett Halo. Såg i allafall mycket vackert ut. Tack Hanna för upplysningen om vad det var;) 


Min höstbricka har nu fått byta skrud och är nu lite mer vintrig


En hyacint, några kottar, bakformar , gamla böcker, en terrin och en uggla. Blev ganska mysigt. 

Två nyheter har jag att meddela med. Nummer ett är att jag startat en grupp på Facebook. Denna grupp är till för oss som tillverkar, och jag har döpt den till Köp och Sälj hantverk / Återbruk allt ska gå att skicka. Ni hittar till sidan här. Så om ni vill gå gärna med i min grupp, lägg upp lite hantverk/Återbruk eller köp lite unika saker från någon annan. 

Den andra nyheten är att Choices by Annie skiljer sig från Huset nummer 10.s Facebook sida och startar istället sin egna historia på Facebook. Så vill du hålla dig uppdaterad på nyheter, hålla reda på mina tradera annonser eller se förvandlingskort så ska du gå in och gilla den sidan som ni hittar om ni klickar här

Nu önskar jag er en härlig fredag
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...