söndag 20 januari 2013

Månadens blogg Januari

God morgon du vackra söndag

Nu är det dags att avslöja vilken blogg jag utsett till Månadens blogg Januari


Med motivering: 

En blogg som berör inte bara med ord utan även med bild. Det är något i det skrivna sättet som frambringar känslor hos mig och allt som oftast blir jag berörd. Men det är inte bara en känslofylld blogg det är även en blogg fylld av inspiration och skaparlusta. 

Månadens blogg är:
 Hannis Hem


Tack Hannis för all den glädje, sorg, njutning, lust och inspiration som du och din blogg framkallar hos mig;) 

Har ni inte hittat till Hannis blogg än så klicka här så kommer ni direkt dit

Nu önskar jag er en härlig söndag
Annie

7 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Men du är ju bara för underbar. Vilken fin idé.
Måste kika in där.
Haha, ja du, inte ofta jag vill ha vin, utan tråkar mer än gärna med vatten till maten. Men ibland kan det vara mysigt att "lyxa" till det lite. Får se om jag hittar några bra alternativ.
Annars "offrar" jag mig gärna för den goda sakens skull och håller mig till vatten eller läsk ;)
Ha en riktigt mysig Söndag, kram Malin

Anita sa...

Kan inte annat än hålla med dig angående Hannis Hem, en riktigt tilltalande blogg.

VisaLiza sa...

Håller verkligen med dig om att Hannis hem är en helt underbar blogg. Hon har en fantastisk förmåga att uttrycka sig både i text och bild. Hoppas du får en härlig söndag. Kramar Liza

Marianne sa...

Vilket bra initiativ, ska genast kika in hos Hannis:)
Ha en härlig söndag!
Kram

Mamma C sa...

Håller med dig om Hannis blogg. Har följten sedan jag började att blogg själv.
Ha en fin söndag.
Kram Mamma C

Hannis sa...

Alltså du...
Tack kära du!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, blir både generad och glad, väldigt glad!
Du skulle se mitt leende nu=))

Stor kram Hannis

Rosa i huset i vitt sa...

Ja Hannis har en härlig blogg
kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...