tisdag 15 januari 2013

Måndagen som försvann

God förmiddag snöiga Tisdag

I går kom så maginfluensan på besök här på huset nummer 10. Det är en vidrig sjukdom och vi är så tacksamma att den drabbade oss lindrigt. 


 På tal om tacksam min måndagslista får helt enkelt komma idag istället 

Idag Tisdag är jag glad för att:

Maginfluensan blev lindrig och att vi nu återhämtar oss

Vi har så trevliga grannar som vi kommer så bra överrens med

Både jag och Mr D håller vårt löfte om att ta hand om oss och våra kroppar

Chefen åker till Spanien så att jag får jobba lite mer;)

Jag snart får träffa söta Mia och pyssla 


Nu ska tvätt tas om hand och sedan ska en film tittas på med barnen. Vi får väl passa på att njuta av deras sällskap nu när vi fått lite extra ledighet. (och mår bra) 

Önskar er en härlig dag utan sjukdomar
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...