fredag 22 februari 2013

DIY ljuslykta

God förmiddag perfekta vinterfredag

Här ute är det just nu en perfekt vinterfredag, solen skönjas bakom dimman minusgraderna ligger på behagliga siffror och det är vindstilla.
 En mycket vacker vinterdag. 

Men trots att solens strålar letar sig fram så kan man ändå aldrig få förmånga ljuslyktor;)


Dessa ljuslyktor är mitt månadsbidrag till DIY inlägget på LIVåLEVA ni hittar det om ni klickar här
Tanken är att jag ska göra ett DIY inlägg varje månad, om inte mina idéer tar slut vill säga;) 


Här hemma har jag ställt mina knapplyktor tillsammans med de stickade lyktorna och jag gillar faktiskt kombinationen


De ger ett mycket härligt sken ifrån sig på kvällarna och värmer gör de med. 

Nu önskar jag er en sagolik härlig dag och njut av dagen. 
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...