fredag 1 februari 2013

En städad hall

Godmorgon kära jobbfredag,
 härliga tacofredag, längtasnfulla mysfredag. 

Igår hade vi en fin ren hall, den är inte lika ren och avskalad nu. Men en hall ska ju trots allt användas och den är 100 gånger bättre än den var när jag började;) 


Inga onödiga kläder hänger på krokarna utan de är alla inlagda i skåpen där de ska vara. 


 Mina två favoritstolar är utan kläder, mössor och vantar


Och pall-hyllorna har fått lite nytt innehåll på sig och nu j***ar den som lägger massa skit här;) 


När jag ändå var igång så satte jag upp mina auktionsinköpta kartor från 1920talet på väggarna. Gillar verkligen att stå och titta på dem, och känna historiens vindslag, för oj så mycket som har ändrats här i världen sen 20-talet. Tycker även att kartorna gav en liten färgklick som kändes trevlig. 


Hallen sett innifrån, rent och var sak på sin plats. Får se hur länge vi orkar hålla ordning;) 

Nu önskar jag er en härlig Fredag och en ljuvlig inledning på den första dagen i den andra månaden år 2013

Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...