onsdag 6 februari 2013

Ett litet paket

God eftermiddag
Här hemma har vi återigen sjukstuga. Lilla Frank har fått tillbaka sin förkylningsastma och med den kom hög feber. Så här hemma blir det inte så mycket gjort förutom att titta på barnprogram. 

Men sjuka barn sover och det är då man får passa på. 

På Fredag är meningen att vi ska ta tåget upp till Stockholm hela familjen och hälsa på mannens nyinflyttade syster med man. De har i flera år bott i Tyskland men har alltså nu flyttat till Stockholm. Gissa om en flygrädd Annie är lite extra glad över det;) 


 Innan de flyttade "hem" till Sverige så passade de på att gifta sig och då vi inte var med så ska vi fira deras giftemål till helgen. Här ser ni paketet som jag slängt ihop, vad som ligger där i kan jag inte avslöja men jag hoppas att de blir glada. Paketet är självklart inslaget i Eco-wrapping anda. (vad annars;)



Men det är inte bara bröllopet vi ska fira när vi kommer till Stockholm, vi ska även fira Julafton samt Marcels födelsedag. Så några till paket har jag att slå in i dag. Kanske hinner jag visa de färdiga resultaten sen;) 

Hoppas ni all har en härlig snöig dag, här har det kommit en massa massa massa vit härlig ljuvlig snö. 

Ta hand om er
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...