fredag 15 februari 2013

När visionen och verkligheten går brett isär.

God förmiddag härliga töiga Fredag.

Här hemma har vi haft en jobbig natt med en stor kille med magont och en liten med 40 graders feber (igen) Men som tur är så var vi alla trötta och sov till 8.00, tur vi har sportlov. 



Även jag tänkte ju delta i min egna utmaning. Att förvandla en konservburk till något användbart. 

Jag hade en plan
Jag hade en vision

Men allt sket sig;) 


Resultatet blev inte alls som jag hade visualiserat, det blev så långt ifrån min vision så jag undrar hur det ens kan bli så fel. 


Färgerna blev fel, locket blev fel ja allt blev fel. Det ser snarare ut som något som min femårige son slängt ihop på dagis. 

Men tur att man alltid har möjligheten att göra om och göra rätt;) 

SÅ detta är inte mitt bidrag, mitt bidrag kommer imorgon istället. Detta var bara ett uppvisande på ett misslyckande och att saker och ting inte alltid blir som föreställningarna. 

Önskar er en fantastisk dag och missa inte att våga delta i utmaningen ni har till den 23 på er.

Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...