onsdag 6 mars 2013

En efterlängtad Pyssel Onsdag;)

Godmorgon härliga pyssel-Onsdag

Ja så var det äntligen dags, idag träffar jag min pyssel-själ och det är inte en dag för tidigt. Minns tiden då jag och Mia kunde ses en gång i veckan, härliga tisdagar. Men mamma ledigheter tar slut och livet förändras och så är det bara. Men vi är tacksamma för de dagar vi lyckas planera in träffar;) 


Idag tänkte jag pyssla i ordning dessa stommar som jag själv virat ihop av björk-grenar som fallit ner i blåsten


Ska bli roligt att få dekorera dem med fjärilar och blommor. På tal om blommor tack för alla söta kommentarer om mina små blommor i förra inlägget. Självklart ligger de inne på C.b.A och ni finner dem om ni klickar här;) 

Idag är även dagen då det är dags för ett efterlängtat frisörbesök med det är även dagen då det endast är en månad kvar tills jag blir Fru Axelsson (hi hi hi börjar visst få lite fjärilar i magen) 

Nu önskar jag er alla en härlig dag och följer ni mig via Instagram så lovar jag att bilder på mitt pyssel kommer ut där under dagen

Ta han om er
Annie


Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...