torsdag 21 mars 2013

En knappp gåva

God förmiddag. 

Igår hämtade jag upp min halva av vår knapp-gåva, (tack Ann-marie) 

Knappar i olika färger, former och storlekar har nu flyttat hem till mig. 


Att dela upp dem med min syster var halva nöjet. Här är vi noggranna och delar upp dem i exakt lika många ;)


De härliga vita knapparna som går åt som bara den här hemma


Och ljuvliga blå knappar som jag redan nu har en idé för. 


Men gåvan innehöll inte bara knappar utan även några ljuvliga band, dessa vet jag inte vad jag ska göra med än men idé kommer säker snart;) 

Så idag ska jag pyssla med knappar, packa lite beställningar samt fota nya traderaannonser. Efter att ha haft hemma barnen i nästan en vecka så ligger arbeten på hög så det är bara att sätta igång;) 

Ha en härlig dag
Kram 
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...