torsdag 14 mars 2013

Knappar och pärlor på en tråd

Godmorgon vita Torsdag

Ja vet att det är tråkigt med snö nu när vi alla vill ha vår. Men jag kan ändå inte låta bli att njuta av detta vackra vita. Just nu är det vitt överallt och solen har stigit upp och gör så att allt gnistrar och glimmar. Så jag njuter och jag vet också att våren kommer komma
 så småningom. 

Idag blir det hemma dag med barnen. Det går en massa kräksjuka på förskolan och då jag har möjlighet att styra över hur jag jobbar med C.b.A så bestämde vi oss att ha barnen hemma idag. Men jag hoppas ändå att jag kommer få tid att tillverka någon mer av dessa. 



Knappar och pärlor på en tråd, här i blandande blåa och lila nyanser. 


Ett bra sätt att njuta av vackra knappar. Om jag hinner göra några fler under dagen så kommer det så småningom ut några till försäljning på C.b.A

Nu blir det att städa lite, underhålla barnen samt gosa en stund. 

Ta hand om er och tänk på isen som ligger under snön, livsfarligt. 

Annie


Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...