måndag 4 mars 2013

Måndagens ups and downs

Godmorgon Måndag

Idag är jag arg för:

Att det skiljer så mycket i vården beroende på vilket landsting du tillhör. I Jönköping fick jag en läkare, en sjukgymnast och en psykolog kopplad till mig mot min migrän. Här får jag bara läkare som ser mig som en hypokondrisk pillerknarkare;( 

Att jag är tvingad att betala all akupunktur mot min migrän alldeles själv;(

Att jag låter mina rädslor styra

Att snygga Martin Rolinski inte gick vidare till Melodifestivalen

Att barnen bråkar hela tiden (det hör väl till men jag måste ändå erkänna att det gör mig arg) 

Idag är jag glad över: 

Att jag trivs så i mina nya glasögon

Att jag tack vare hjälp från vänner, Tinas friskvård, och min kära sambo lyckats minska mina migränanfall

Att kära Mia kommer hit på Onsdag

Att solen skiner och en antydan till vår börjar kännas i luften

Att firandet av Mr D blev så lyckat



Vad har ni att vara glada över /arga över idag?

Ta hand om er
Annie


Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...