söndag 7 april 2013

Ett första inlägg från Fru Axelsson (hi hi hi )

 God kväll kära söndag 

Här kommer en första hälsning från Fru Axelsson. 

Gårdagen var en helt perfekt dag, precis så som vi ville ha det.


Här står vi inne i vigselrummet på rådhuset i Ulricehamn och har precis blivit vigda, med yngste sonen i famnen och...


den store killen liggandes, busande mellan benen på pappa;) Precis så där vardagligt, okonstlat och levande som vi ville ha det;) 

Jag känner mig så ödmjuk och varm i hjärtat efter alla söta hälsningar som kommit in här på bloggen och jag tackar från djupet av mitt hjärta. 

Ta hand om er där ute
Massa kramar
Fru Axelsson

16 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Hoppas allt gick bra...så fina ni ser ut
ha det bra
kram Rosa

VisaLiza sa...

Härliga bilder med mycket värme och kärlek! Kramar Liza

Marianne sa...

Grattis till nya namnet:)
Så fina ni var, härliga bilder!:)
Kram

Hannis sa...

Men åhhh!
Så härligt och så levande med barn som tillåts att vara barn även i denna stund.

Stort, stort grattis/Kram Hannis

Marias Vita Rum sa...

Så fina ni är!!!
Kram Maria

kathas kortmakeri sa...

Stort GRATTIS till hela fam.Axelsson!!!
Kram Katha

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Åh så fina ni är. Stort stort grattis till er!
Visst är det lite ovant när man byter efternamn, jag hade lite problem jag när jag skulle signera medicinlistor på jobbet, blev många fel där ett bra tag efter bytet:)
Lycka till er alla.
Kramar Jennie

FruNeroLindström sa...

Grattis i massor. Så fina ni är.
Härligt att ni är nöjda med ER alldeles egna dag.

Nej, inte förkylningar igen. Ja nu vill vi ha värme och ljumna vindar. Jag är piggare idag. Men känner att kroppen inte är med mig och tar emot. Men hoppas som vanligt att jg ska lyckas kurera mig innan det bryter ut.
Hoppa lilla F kryar på sig.
Kram och grattis än en gång.

MirEll sa...

Fina ni. Vad skönt att allt blev som ni tänkt er. Lycka till i ert framtida liv som äkta makar. =)
Kram Linda

House and Garden by Bia sa...

Oj va fina ni är;))) En stor dag i ert liv!!!
Hoppas ni har det bra;))
Önskar er allt gott!!
Kram "fru" Axelsson!!!






Gerdis sa...

Grattis till nya titeln, hoppas ni hade en härlig dag! Kram G

Mamma C sa...

Superhärliga bilder, hoppas er dag blev toppenfin.
Kram Mamma C

Fru Lagom sa...

Grattis grattis!!! :)

Anna sa...

Stort, stort grattis frun!! Det verkar som ni hade det toppen!
Kram Anna

Frederica sa...

Så fina ni är!! :)
Stort grattis. Hoppas dagen var underbar?
Kramar

Emma sa...

Gud så härligt! Grattis i massor!! Den lyckliga känslan kan man leva på resten av livet:) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...