onsdag 3 april 2013

Varde värme

God kväll underbara Onsdag

Tänk ändå vilka härliga dagar det varit, och tänk vilka härliga dagar som komma skall. Våren är i antångande och med den kommer snart sommaren. Det bästa ligger framför oss. 

Nu har äntligen operation varmare kök slutförts. Så här följer några bilder. 





Hyllan ovanför soffan i köket har fått en grön växt, en låda (en symanskinsöverdel) samt en massa härliga glasburkar fyllda med för mig ljuvliga ting. Nedanför har jag hängt en krokbräda med oanade variationsmöjligheter.


Även soffan fick sig lite värme i form av några kuddar och ett virkat underlägg 


 Japp med matta och (konstigt nog) ett par gardiner så blev det nog allt lite varmare i vårt kök, det känns i alla fall varmare och mer hemtrevligt på något sätt;) 

Nu önskar jag er en sanslös härlig kväll
Annie


12 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Det blev riktigt mysigt och fint :)
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini

Gerdis sa...

Det blev jättefint! Jag gillar speciellt mormorsrutorna i soffan.
Kram G

Marianne sa...

Mysigt!!
Så fint det blev med jätterutorna i soffan:)
Knoppbrädan är underbar!
Kul med öppet hus, övertygad om att alla kommer trivas kanon! -ni kanske får svårt att bli av med gästerna;)
Kram

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Det där blev kanonfint ju även att jag tyckte det var fint som det var:)tack för din snälla kommentar hos mig:) det är väldigt lätt att glömma bort sig själv i sådana här lägen men jag måste faktiskt koppla bort alla tankar på allt elände runt egot annars tror jag att jag blir sjuk igen, det vill jag ju verkligen inte, och faktiskt så kan jag koppla bort honom..lite stolt över mig själv:) Ha en finfin kväll nu fina du.
Kramar Jennie

Fru Lagom sa...

Det blev jättefint. Tapeten du har i köket är verkligen heeelt underbar! Krokbrädan var lite rolig också :)

Hannis sa...

Det ser så fint ut!
Så ombonat med vackra saker.

Det är det där jag saknar nu när jag bor litet.
Att inte kunna ha saker framme på samma sätt.
På den här lilla ytan blir det bara rörigt=))

Inte många dagar kvar nu=))

Kram Hannis

VisaLiza sa...

Så trevligt kök du har! Vackert och ombonat. Känns som en plats där man vill sitta länge och dricka kaffe och bara ha det trevligt. Kramar Liza

Unknown sa...

ÅH! det blev verkligen vackert! gillar att du 'fyllde' ut mellanrummet mellan soffan och hyllan med (ännu) en fantastisk knoppbräda! gillar det verkligen! och sååå fint med en grön växt i terrinen.. se där! nu fick du ett nytt användningsområde för dina rostiga fina saker från auktionen ;) köket blev heeeelt annorlunda men ändå du/och mr D. och faktiskt, gardinen lyfte en del oxå , jag gillar ju gardiner ;) hihihi! känn dig riktigt stolt över din 'makeover' av hemmet till Lördag. Ett tips angående det lilla blåa som saknades... sy in en liten vacker blå knapp någonstans på/i dina kläder...
och vips! -något gammalt( symbol för det som varit), något nytt( symbol för det som komma skall), något lånat( symbol för att behålla vänner), något blått ( symbol för hoppet)! det ska bli sååå härligt att få fira eran dag! tusenkramar! mia

FruNeroLindström sa...

Så fint du gjort.
Är det på lördag den stora dagen är?
Ha en härlig torsdag. Kram Malin

Rosa i huset i vitt sa...

Det blev kanonbra även om det var snyggt innan så blev det lite mer ombonat nu ...gillar lådan mycket som du satte på hyllan
ha det bra och en trevlig helg
kram Rosa

Mycket annat & lite betong sa...

Slutfört och jättebra!
Det ser helt klart lite mer ombonat ut.
Lycka till på er dag på lördag!

Kram Agneta

Hanna sa...

Som förväntat - SÅ FINT!!!!!!

(ändra gärna namnet på min blogg här i på din sida sötis)


O du... snart ses vi och då är Karlsson ett minne blott!! wihoooo!!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...