söndag 30 oktober 2011

En ny förtjusning

Jag har fått något nytt att gilla/älska/samla på.

Mitt nya är Glas
glas av alla de slag. 


Jag har alltid gillat glas och flaskor men tack vare dessa vackra ljuslyktor som vi fick av söta S i "inflyttningspresent" (Tack;) Så ökade min förtjusning för detta material. 


Jag fullkomligen älskar hur ljuset träffar glasen och hur det gnistrar 


Att ställa glas i fönstret gör att ljuset fångas och skenet ifrån dem blir magiskt


Här är ett gäng flaskor som jag och Syster L hittade ute i skogen och nu passar de utmärkt på fönsterbrädan tillsammans med mina vackra lyktor;) 


Även dessa godingar har fått ny plats (tror de har bytt plats fyra gånger på en månad;)

SÅ på min önskelista inför julen står bland annat Vackra härliga glas-flaskor/lyktor så att ljuset kan leka in i vårt matsalsrum;)

Önskar er alla en härlig dag och tackar för de som tassar in hit och tack för de avtrycken ni lämnar.
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...