fredag 17 augusti 2012

Pysslat ett fat för fantastiska saker

Godmorgon

Gårdagen blev en lika härlig dag som jag hade bestämt, tänk hur bra det kan bli om man bara bestämmer sig för att det ska vara fantastiskt;) 

Solen sken, barnen var ovanligt snälla och på kvällen fick jag lite pyssel gjort bland annat detta fat.




Ett fat gjort av gamla brickor och vinglas. En perfekt förvaring för alla de små saker som jag har överallt;) 

Idag är det fredag vilket innebär städning och Taco. Imorgon laddar vi för loppisar (4st loppisar pågår nästan samtidigt runt om kring där jag bor;) och Gällstad-dagarna. Ska bli riktigt roligt och en massa fynd förväntar jag mig finna på loppisarna;) 

Önskar er en härlig fantastisk dag, det ska jag ha.
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...