måndag 8 oktober 2012

En glädjens måndag

Godmorgon underbara vackra måndag

Denna måndag är jag glad för...

Att jag fått ihop totalt 90 minuters träning på en vecka 

Att Mr Migrän och Spänningshuvudvärk tillslut lämnade mig efter ett hårt besök i lördags eftermiddag

Att jag fått tillfälle att tillsammans med en massa underbara kvinnor anordna barnfyndmarknaden i Tvärred än en gång (och fler gånger lär det bli) 

Att självförtroendet tagit ett skutt tack vare försäljningen med Choicec by Annie på söndagens bordsloppis

Att jag fortfarande har möjlighet att jobba med ett jobb som jag verkligen finner roligt, utmanande och spännande;) 


Jag önskar er en helt fantastisk dag och tackar ödmjukast för alla söta kommentarer om min lilla pall-hylla i föregående inlägg. Den är verkligen inte svår att göra, det svåra består i att hitta en pall;) 

Ta hand om er
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...