fredag 5 oktober 2012

Hyll-inspiration

God morgon och härlig fredag på er.

Idag tar jag helg från bloggen, ja ni som läst förra inlägget förstår nog;) Mycket spännande saker kommer uppta min tid men kanske har jag tid att titta in och avlägga en rapport på söndag. 

Men innan jag tar helg så tänkte jag visa er en liten hylla som fått ta plats i tv-rummet


 En hylla gjord av en itusågad lastpall


En perfekt plats för de där småsakerna som man gillar


Hyllan har fått ta plats ovanför fåtöljen i lagom "inte slå i huvudet"- höjd;) 

Så med dessa bilder lämnar jag er, nu är det snart dags att lämna friska barn på dagis och bege sig till jobbet. 

Önskar er alla en ljuvlig dag och kom gärna och hälsa på mig och Choices by Annie på Åvalla i Gällstad på Söndag;)

Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...