onsdag 3 oktober 2012

Fullt ös

God kväll

Tack för alla söta kommentarer om min lilla höstbricka. Ett enkelt tips att få med sig höstens vackra färger hem. 

Här hemma är det fullt upp, för till helgen så händer två roliga saker. Först på Lördag är det Barnfyndmarknad återigen här i Tvärred. Ni kan läsa mer om det här. Själv är jag en av dem som är med och anordnar marknaden så på fredagkväll och lördag förmiddag så kommer det vara fullt ös;) 

På Söndag är det sen återigen dags för Bordsloppis på Åvalla i Gällstad. Ni kan läsa mer om det här. Självklart är jag med där också. Choices by Annie kommer finnas där och denna gång har jag satsat på stort och tagit två bord. 

Så här hemma packas det barnsaker i lådor samtidigt som CbA:s saker varsamt packas ner i kofferten, ljusstakar, psalmböcker, bibelark, florabilder och lampskärmar är bara en liten del av allt det som ska packas inför söndagens bordsloppis. 

Men lilla F har blivit sjuk och oväntat ovälkomna besök av Mr Migrän och Herr Spänningshuvudvärk lägger lite fälleben på mig. Men skam den som ger sig och genom god planering, bra med sömn och nyttig mat samt andning så ska nog detta ta och lösa sig:) Men något som dock får mig att bli irriterad är att min automatiska bildöverföring (icloud) inte fungerar som den ska, vilket ställer till det och krånglar till mina inlägg. Så ha överseende för mina bristfälliga bilder för tillfället. 

Nu önskar jag er en ljuvlig kväll själv ska jag njuta en stund i blogglandia innan mitt favoritprogram (och det enda jag följer) börjar på 5.an 

Ta hand om er
Annie

5 kommentarer:

Marianne sa...

Å så mycket roligt!
Mr M skulle bara våga komma på besök nu!
Efter den här veckan hoppas jag att jag/vi bomp, ska få igång med vårat pysslande -hoppas!
Har varit så mkt annat som kommer ivägen hela tiden....
Hoppas lilleman kryar på sig!
Kram

Torpliv sa...

Du har verkligen fullt upp i helgen! =) Hoppas ni mår bättre snart, du och liten, och att du får riktigt roligt på helgens loppisar. Hade också funderingar på Åvalla i år, men det blev lite för kort med tid att ordna inför en loppis. Kanske kan jag åka och fynda lite istället =)
Kram Petra

MirEll sa...

Mycket att göra! Hoppas att huvudet får vara med och att försäljningssiffrorna blir höga. =)

Unknown sa...

ÅHHH! för att mr M och feber hälsar på!!! ogillas starkt! ÅHHHH! för jag ser att det är nya stämplar på de underbara ljuslyktorna!!!!!! ÅHHHHHHHHHH! jag är ledig på Onsdag!! kanske lite pysseldags då????? jag önskar jag kunde skrämma iväg migrän och sjukdomar dit där dom hör hemma.. på avskrädet!!!! ...hoppas hoppas hoppas att du/ barnen mår bra så vi kan dela energier i nästa vecka!!! kraaaaaam!!!mia.

Rosa i huset i vitt sa...

Ja det blir inte mycket vila där hör jag ...men kul låter det som ialla fall
ha en super helg
kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...