måndag 7 januari 2013

2013 års första måndagslista

Godmorgon ljuvliga måndag

Nu är det dags att återuppta måndagslistorna (varför inte göra mig sällskap genom att skapa era egna måndagslistor?) 

Denna måndag är jag glad för: 

Att vi äntligen har tagit ett beslut som vi behövt ta för längesedan (vad det är får ni kanske reda på i veckan) 

Att kära Svägerska med man och barn flyttar från Berlin till Stockholm i januari. Gissa om vi ska hänga i Stockholm;) 

Att Julen och Nyår fick spenderas med vår ljuvliga familj

Att jag gav mig själv i nyårslöfte. 2013 ska bli mitt år, ett år då jag tar hand om mig själv. 

Att jag har denna blogg som ger mig så mycket. tack;) 


Kvällarna här spenderas med min nya leksak min Bigshot och med hjälp av den har jag tillverkat hjärtan som jag stämplar positiva saker på. Tanken är att du ska hänga hjärtat vid en spegel och var gång du går förbi eller tittar dig i spegeln ska du bli påmind om att Du är fantastisk.

Med de orden sagt så önskar jag er en 
FANTASTISK DAG

Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...