måndag 25 februari 2013

Ljusa ljuvliga måndag

Godmorgon ljusa Måndag

Idag är jag arg över...

Att jag är så urusel på att planera och att min tidsuppfattning inte är den samma som universums.

Att jag är så trött att jag allt som oftast somnar framför tv:n innan kl 20.00

Att människor inte kan hålla hastighetsbegränsningarna. 
Att Mr Spänningshuvudvärk samt Mr Migrän inte kan lämna mig ifred;(

Att sjukvården ibland är fruktansvärt inkompetent (ni vet att jag i vanliga fall lovordar dem men likväl som det finns inkompetenta människor i andra yrken så finns de även inom sjukvården och jag har träffat en) 

Idag är jag glad över...

Att vår förskola ställer upp när jag knasar till det

Att det har blivit ljusare på morgonen

Att min blivande man fyller 30 på fredag vilket innebär kalas på lördag

Att jag återigen får ha linser dock under restriktivare former

Att jag mer och mer börjar inse vad det är som gör att Mr 
Spänningshuvudvärk och Mr Migrän kommer på besök.

Vad har ni att vara glada/arga över idag?
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...