onsdag 27 februari 2013

Present-tips

Godmorgon vårdoftande Onsdag

Ja här doftar det verkligen vår, helt ljuvligt;) Idag tänkte jag bjuda på ett present-tips samt visa lite inslagna paket. 

För en tid sedan var jag bjuden på min kusins 30 års fest och jag tänkte jag skulle ta med något annat än blommor. Så jag köpte mig en liten skål med hjärtan på (självklart på loppis) Sen gick jag in i den lokala kiosken och köpte mig 30 stycken klubbor. 


Lite oasis i skålen och sedan var det bara att trycka ner. En sådan tur jag hade att skålen räckte för den passade perfekt.


En lapp med de passande orden 30 Sucks och så tyll runt om (istället för celofan)


Paketen slog sedan in i det nyinköpta pappret från panduro 


Självklart slog jag in den större presenten i Eco-wrapping stil så att den går att återanvända eller använda till något annat. 

Kusinen verkade blivit glad över presenterna och de inbjudna barnen var ännu gladare över klubborna som hon så snällt delade med sig av. 

Idag ska jag jobba med C.b.A hela dagen och jag hoppas få massor gjort. 

Önskar er där ute en härligt solig dag 
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...