lördag 23 mars 2013

Mer knappar


Godmorgon soliga Lördag

Jag gillar verkligen knappar, och jag gillar verkligen att hitta användningsområden åt dem. Ja vackra knappar måste synas och njutas av. 

Detta bordet gjorde jag för några år sedan.


 och de har nu äntligen hittat sin plats i vårt hem, i tvrummet vid min plats. 


Ja, min fåtölj är jätteskön men kanske inte jättesnygg. Tror jag ska hänga ett lakan över den men å andra sidan är det lite skönt med färg. Ja det får helt enkelt smälta in ett tag till. 


Mina kransar som jag gjorde för ett tag sedan finn nu som D.I.Y på livsstilsmagasinet LIVåLEVA klicka här så kommer ni dit. 

Idag ska här städas och donas kanske smiter jag iväg på ett loppisbesök med;) 

Önskar er en härlig lördag
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...