torsdag 11 april 2013

Om-möblering

Godmorgon Torsdag

En dag kvar, imorgon efter lunch så drar jag och min man till Göteborg för en bröllopsresa. Sova på hotell i två nätter och framför allt äta hotellfrukost i massor;) 

Innan bröllopet så fixades det och donades här hemma och äntligen tror jag att jag lyckast få iordning på vårt Äppleskåp. 

 

 Detta är ett skåp som jag älskar och som jag vägrar måla om. Min mormor räddade en gång detta skåp från ett förfallet hus. Hon fick nog betala en peng för det var det var det minns jag inte. Detta skåp hamnade senare hos mina föräldrar och jag minns att det i en av lådorna fanns mycket spännande. Här samlades gamla fotografier med gamla minnen och ofta var gångerna som vi smög dit och bara pillade på sakerna. Att vi i tonåren senare "pillade" i spritskåpet är en annan historia...


Nu står i alla fall skåpet hemma hos oss och äntligen har jag fått ordning på inredningen på den. 


Ganska nöjd är jag, inte helt nöjd men det börjar gå åt rätt håll, vilket alltid är trevligt.

Men just nu så sitter jag och möblerar om på ett annat ställe, vad det är får ni förhoppningsvis reda på imorgon;) 

Ha en härlig dag
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...