fredag 31 maj 2013

På promenad i kökslandet

Godmorgon ljuvliga fredag

Sitter här med en dator som inte alls vill det jag vill. Så irriterande när teknik krånglar. Så anledningen till min frånvaro är helt enkelt tekniken. Men jag har läst en massa bloggar via telefonen, tur att man har den;) 

Idag tar vi en tur i trädgården. 

Tänk ändå så vacker rabarber-blomman är, tyvärr fick hon inte leva då jag hellre främjar tillväxten av hennes blad;) 

Smultronen blommar i massor och har även sett små gröna bär. 

Sommarmorötterna börjar sakta men säkert växa till sig

och till barnens stora glädje så kommer även  ärtorna i  rejäl fart. 


Med dessa bilder lämnar jag er för idag och önskar er en härlig helg. Här ska den njutas tillsammans med min kära mor och auktion och på söndagen väntas födelsedagsfirande av min far. Härlig helg. 

Ta hand om er
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...