tisdag 14 maj 2013

Spegel spegel på väggen där...

God kväll härliga Tisdag

Nu har jag äntligen fått upp mina speglar på väggen i sovrummet. Skam den som ger sig. 


 Dessa små handspeglar hamnar på något konstigt sätt alltid i min famn på loppisar, jag har aldrig vetat vad jag ska göra med dem men hem med mig följer dom.


 Det hade till och med gått så långt att jag tycket att de legat lite för länge i ett skåp så jag sålde av två stycken. Fast inte dröjde de länge innan två till hittade hem till mig. 


Saken var helt enkelt bestämd, jag skulle börja samla på dessa handspeglar, någon ansåg tydligen det. 

Men vackra saker kan inte förvaras i skåp, vackra saker måste synas så upp på väggen kom de och faktiskt är jag riktigt nöjd över hur det blev. 

För övrigt så går mitt arbete med C.b.A framåt kika gärna in här om ni vill;) 

Ha en skön kväll
Annie
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...