fredag 17 maj 2013

Svart, rosa, grönt, pysselcoach samt vissel svea

Godmorgon härliga ljuvliga Fredag

Längesedan det kom ett morgoninlägg från mig, men mina små sötnosar har bråkat en del den sista tiden och då måste ju mamma vara med och räta ut bråken. Men just nu har de disco till den nyinköpta melodifestivalskivan. Då passar jag på att ha liten egentid;) 



För ett tag sedan kom min kära granne, även kallad pysselcoach, hit med en stor gryta fylld med härligt pysselmaterial. Bland annat dessa två Vissel Sveor. 



 Självklart var de inte svarta när jag fick dem men med lite hederlig sprayfärg i nyans svart lite jord och lite blommor så blev resultatet så här. 


Nu står de på min morgonfavoritplats på altanen på baksidan...

På min älskade trästege. 


Nu önskar jag er en ljuvlig helg, här ska det bli jobb och loppis samt umgänge med min kära mamma. 

Ta hand om er
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...