söndag 19 maj 2013

Loppis fynd till en annan säsong

God morgon härliga Söndag

Vilken dag det var igår, härlig loppis, ljuvlig sol, mumsigt grillat, härligt sällskap, vinst i Hockeyn och sen Eurovision efter det.

 En helt perfekt dag. 



På loppisen igår så fyndande jag sådana här, ja jag vet det är lååångt kvar till jul, men julen kommer komma och om det är någon gång du ska fynda julsaker billigt, så är det nu. 

 En kruka fylld med dessa gamla godingar tillsammans med denna...
...härligt nötta fågel blev min för en guldpeng;) Billigt så det nästan är pinsamt;) Så idag ska jag packa ner dessa ting i jul-lådan och jag kommer garanterat glömma av att jag har dem så det kommer bli en rejäl positiv överraskning i december. 

Nu önskar jag er en ljuvlig dag, här ska det bli lite jobb, lite städning och sen Hockey . 

Ta hand om er
Annie

4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Härligt, ja precis som du säger är det helt rätt tid att fynda julsaker. Precis som jag brukar försöka fynda vinterkläder till mig själv på våren när alla jackor och termobyxor reas ut ;)

Låter som ni hade en riktigt underbar dag. Vi med, och visst råkade jag självklart bränna mig lite på en nässla på tummen ;) Men inte värre än så.
Ha nu en skön Söndag, kram Malin

Torpliv sa...

Vackra fynd! De söta ljushållarna är en favorit även här, och här kan de få sitta på kanten av ett hyllplan eller en bok året runt, men visst är det vid julen som de passar allra bäst! Och precis som du skriver, det är ju nu det går att fynda julsaker riktigt fina priser.=)
Önskar dig en fantastisk söndag!
Kram Petra

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

De är så fina, fyndade oxå sådana för ett tag sedan. Kul att hitta lite gamla julsaker:)
Ha en fin söndag.
Kram Jennie

Rosa i huset i vitt sa...

Dom är så fina de hållarna och även fast de hör julen till så har jag faktiskt en uppe året om
kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...