måndag 20 maj 2013

Härliga måndag

God morgon ljuvliga måndag

Denna måndag är jag glad över att: 

Jag har en härlig vecka framför mig med en massa härligt jobbande

Stora killen ska på efterlängtad fotbolls-träning ikväll

Vi haft en fantastisk helg med trevligt sällskap, grillande, trädgårdsmys, ishockey och eurovisonfestival

Min telefon inte mystiskt försvunnit utan att den hade gömt sig själv under morgontidningen;) (jag erkänner jag är totalt beroende av min telefon) 

Våra kära grannar fixade 15kg färsk och närodlad kyckling till oss. 

Vad har ni att glädjas över idag?
Annie

4 kommentarer:

Mycket annat & lite betong sa...

Jag är glad över att:
Jag har en härlig vecka framför mig utan en massa jobb!
Har nämligen tagit semester och det ska bli så skönt. Fast visst blir det en massa jobb här hemma men det är utomhus och i egen takt.

Ha en skön vecka!
Kram Agneta

House and Garden by Bia sa...

Jag är glad för att det börjar närma sej utflyttning till landet...;)
I går hade vi riktigt sommar väder, men idag är det bara 14 grader och mulet....och lite regn...usch va tråkig!!...men efter regn kommer sol;))
Kramisar bia

Hannis sa...

Solen är jag glad över idag=))
Och att det börjar närma sig semester, åtminstone lite närmare!

Vilka fina saker på bilden.
Kram Hannis

VisaLiza sa...

Många bra saker att glädjas över. Jag är också glad över hur helgen har varit. Umgänge med goda vänner, grill och mycket sol och så eurovision. Skall erkänna att jag är lite av en eurovisionnörd. Kramar Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...