måndag 17 september 2012

Jag har så mycket att vara glad för;)

God morgon
Denna måndagsmorgon är jag glad för att:

Jag har fått chansen att jobba i en butik där jag verkligen trivs och där jag kommer på mig själv flera gånger små-le vid tanken på hur roligt jag har det på jobbet;) 

Frank har blivit bättre och nästan är helt återställd efter astma-anfallet;) 

Min kära sambo bakar världens godaste bröd på våra egenodlade morötter

En välkomnad höstpresent dök in på kontot från svärmor och svärfar;) (tusen tack) 

Vardagsrummet och tv-rummet kommer vara färdigt i slutet av veckan;) 

Det blir lättare och lättare att skriva måndagslistorna kommer på att jag verkligen har så mycket att vara glad för så jag blir till och med tvingad att sålla ;) Men det kanske är så att tänker man gott så kommer det gott


Vad gör dig glad idag?

Ta hand om er
Kram
Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...