måndag 15 oktober 2012

Ingen måndag utan en lista

Måndag igen och ni vet vad det innebär...

Denna måndag är jag glad för...

...Att min nya dator fungerar perfekt

...Att besöket på Ge-kås både var roligt och inköpsmässigt-givande;)

... Att vi har haft turen att ha D.s syster med barn här över en dag.

...Att jag ska jobba i veckan

Två av ateljéfotografierna som inom kort kommer dyka upp på tradera. 

Jag önskar er en härlig kväll själv ska jag packa lite paket som ska skickas iväg imorgon;) 

Ta hand om er
Annie

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så härligt. Även om det inte är måndag så är jag glad över den härliga träningsvärken efter gårdagens pass. Jag är glad att jag dessutom somnade tidigt igår så idag var det inte så segt att kliva upp när Lilla S ville ha välling redan 05.45. Sen är jag väldigt tacksam och glad över mannen i mitt liv, igår kväll var han iväg direkt efter jobbet. Lilla S var väldigt trött på kvällen så mycket gnäll och gråt, och jag tänkte då på de ensamstående som klarar allt själva, de är imponerande. För det kan vara väldigt skönt att bli lite avbytt ibland, om det S bara handlar om att få gå och kissa själv ;)
Hoppas du får en mysig tisdag. Kram Malin

Hannis sa...

Fina, fina gamla bilder!!
Det är något speciellt med gamla ateljebilder.

Min måndag startade allt annat än bra men den blev bättre efter varm choklad med vispgrädde och lite egotid=))

Kram Hannis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...