torsdag 28 mars 2013

Vad tror ni?

God morgon ljuvliga Torsdag, sista dagen innan lov och min stora killes 5 års dag;) 

Idag blir det ett snabbt inlägg, har ju lite och stå i. 



Tack så mycket för söta kommentarer i mitt förra inlägg. Bordet kommer från en auktion som jag räddade från att bli "osålt" så hela 30:- kostade det mig. Tycker väldigt mycket om det men har svårt att hitta en bra plats åt det. Men för tillfället får det stå i tv-rummet. 


Tack också för alla lyckönskningar över vår dag som börjar närma sig. Här är det ett konstigt lugn som infunnit sig och jag gillar inte riktigt det lugnet för det brukar innebära att jag inte får något gjort utan istället går och tänker "det löser sig" Så om jag ska vara ärlig så har jag inte förberett speciellt mycket till vigseln, förutom kläder då,) 


Jag har dock testat en bordsdekoration vad tror ni om att ha denna bricka fylld med flaskor och i flaskorna tulpaner. Ni får dock visualisera en vit duk men en massa tyll över  och kanske några gröna kvistar. 

Jag vill även tacka för att ni tittar in här trots att jag är så dålig på att besöka er. Men jag lovar när allt lugnat ner sig här så ska jag titta in till er alla (längtar efter min dagliga dos av blogglandia men prioriteringar måste göras någonstans) 

Nu önskar jag er en sagolik dag här ska en stolt 5 åring firas med pompa och ståt. 
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...