onsdag 22 maj 2013

Väntar fortfarande på solen och vitaminkick

Godmorgon regniga Onsdag

Ja nu längtar jag till solen igen, vill ut och påta i trädgården. 

Klart att det går att påta i trädgården även när det regnar, men det är inte lika roligt. 


 I sommar hoppas vi kunna göra i ordning vår uteplats på framsidan men så länge i väntan på solen och material så har jag ordnat lite tillfälliga lösningar. Gillar kombinationen blommor och rost.


 Den stora ljuslyktan köpte vi av bröllopspengarna och den tjänstgör just nu som växthus åt en blomma. 


Fördelen med denna ljuslykta är att den har inget tak, vilket gör att regnet kommer in naturligt till blomman och jag slipper vattna den en massa extra. 


I går var jag och plockade in lite vitaminer i form av nässlor, men det är inte nässelsoppa som jag tänkt koka av dem. Titta in på Choicesbyannie.se för att få reda på vad jag ämnar göra med dessa godingar. 

Önskar er alla en härlig dag här väntas bus och lek med mina två hela dagen. 
Annie

Skicka en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...