måndag 10 juni 2013

Bloggen flyttar till choicesbyannie.com

Bloggen flyttar. 

Som ni märkt så har det skett endel förändringar den senaste tiden här på bloggen. Tyvärr råkade jag installera google + och efter det så kommenterade jag i andra bloggar med mitt namn Annie Axelsson något jag inte blev nöjd med. När jag sedan försökte återställa så att mina kommentarer hängde ihop med min blogg så funkade inte det;( 

Så nu har jag istället testat det här med att exportera och importera bloggen och det har funkat fin fint. Nu hittar ni bloggen HUSET NUMMER 10 på choicesbyannie.com Samma blogg, samma innehåll fast med nytt namn och INGA följare. SÅ vill ni fortfarande hålla er uppdaterade på vad som försigår hemma hos mig och checka in mina val så kika in på den nya sidan. 

Hoppas många av er hittar dit och väljer att fortsätta att följa mig, själv är jag i full sjå med att "hitta" mina favorit bloggar igen och lägga in dem på nytt i den nya bloggen. 

Önskar er en fantastisk dag
Annie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...